כנס נתניה לעסקים קטנים ובינוניים

כ-400 בעלי עסקים ויזמים השתתפו בכנס נתניה לעסקים קטנים ובינוניים שתקיים ביום ג' 12.1.2016 במכללה האקדמית נתניה, ביוזמה של עיריית נתניה ומט"י נתניה. טובי המומחים העניקו לבעלי העסקים מגוון כלים מקצועיים שיסייעו להם לפתוח את שנת 2016 בתנופה עסקית.

 

מאות עסקים קטנים נסגרים מדי שנה, הסיבות לכך הן רבות, ניהול כושל, שיווק לא נכון או מחנק כלכלי, כדי לנסות לסייע לעסקים בנתניה, יזמו עיריית נתניה ומט"י את כנס נתניה לעסקים קטנים ובינוניים, אותו הפיקו עדיף כנסים ומידע כנסים.

 

הכנס כלל הרצאות ופאנלים עם טובי המומחים במגוון נושאים העומדים על סדר היום של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, בהם: פתרונות אשראי - מגוון האפשרויות למימון העסק, נטוורקינג, אסטרטגיות ודרכי פעולה להגדלת מאגר הלקוחות, חדשנות בשיווק - כלים רב ערוציים לניהול העסק ושימוש ברשתות חברתיות, רגולציה - ממשל, רשות מקומית ועסקים הקטנים, ונושאים נוספים.

 

את הכנס פתח פרופ' צבי ארד, נשיא המכללה האקדמית נתניה, שסקר את הפעילות האקדמית הענפה במכללה ועמד על חשיבותם של כנסים מהסוג הזה לקידום העסקים.

 

אריה מליניאק, לשעבר מאמן נבחרת ישראל בכדורסל וכיום בעל חברה לאימון עסקי, העניק לקהל שורה של טיפים מעשיים להצלחה אישית ועסקית. שושי גל, מומחית לסמול טוק ונטוורקינג, דיברה בהרצאה מעניינת ביותר, על חשיבותה של השיחה הקצרה בין אנשים ועל הדרכים ליצירת "קליק" בשניות הראשונות. היא הדגישה כי, "חיוך הוא הקו העקום היחיד שיכול ליישר כמעט כל דבר בחיים". יוסי נבו, מנכ"ל דף הזהב ושירות 2144 נשא הרצאה באשר לשירותי המכירות העתידיות לעסקים. בהרצאתו השיב על שאלות כגון, מה צופן לנו העתיד הטכנולוגי? מהן הפעילות והמגמות החדשות בשוק והשפעתן על הניהול העתידי? וכיצד העסק הקטן צריך לשווק ולפרסם נכון אל מול אתגרי העתיד?

 

אסף תדהר, מנכ"ל חטיבה עסקית, zap group, הדגיש בהרצאתו כי לעסקים עצמאיים אין את הפריבילגיה להמר על הכסף שלהם והיום, עם הפתרונות שעולם השיווק הדיגיטלי מציע, ניתן לייצר מהלכי שיווק ופרסום הרבה יותר תכליתיים, מבוקרים וריווחים, וסקר את המהלכים השונים להצלחה.

 

משה חרלופסקי, מנכ"ל ומייסד ארגון העסקים הקטנים BizMakeBiz, מומחה בנטוורקינג ושיווק אינטרנטי, לא הסתפק בהרצאה והמחיש על הבמה באמצעות עשרות משתתפים את חשיבות יצירת הקשרים בין העסקים השונים לצורך חיזוקים ההדדי והרחבת הפעילות העסקית.

 

"ההצלחה שלך היא העסק שלנו", היה נושא הרצאתו של צביקה רובינשטיין, מנכ"ל מט"י נתניה, אשר סקר את פעילותו של הגוף בראשו הוא עומד.

 

הרצאת אורח מעניינת במיוחד נשא יעקב הלפרין, המנכ"ל והבעלים של אופטיקה הלפרין. בדרכו הנעימה הביא את סיפור ההצלחה של הרשת המונה 150 סניפים, בראשה הוא עומד. הלפרין העניק טיפים מעשיים למשתתפים. שמהרו לפתוח את חוברות הכנס שחולקו להם, ולרשום טיפ אחר טיפ.

 

קובי חיון, מאמן עסקי, מחברת תות תקשורת ותוצאות הוביל פאנל מעניין במיוחד בנושא שיווק רב ערוצי. בפאנל השתתפו יעל וולפסטל, מנהלת שיווק לעסקים קטנים בבזק בינלאומי, נועם פדלון, מנכ"ל עיתונות מתקדמת, שבנוסף לפורטל החדשות המטרופוליטני, מוציאה לאור את עיתון קול השרון, וד"ר גיל שרוני, מרצה לתקשורת במכללה האקדמית נתניה. הפאנל המעניין עסק בערוצים השיווקיים השונים העומדים לרשות העסקים הקטנים, השינוי התמידי שעובר תחום השיווק. ובשאלת השאלות: גוגל, פייסבוק, לינקדין ועוד. מה עדיף ולמי?

 

כמו כן התקיים דיון מעניין על השפעת הפרסום בפרינט לעומת הפרסום בדיגיטל. בפאנל המעניין ציין ד"ר שרוני, כי העולם עובר למובייל "הסלולר הוא חלק בלתי נפרד מגופו של האדם, כיום".

 

פאנל מעניין אחר בנושא הפיננסי ואשראי לעסקים, בהנחיית ד"ר זיו רייך, דיקן בית הספר לביטוח במכללה האקדמית נתניה, הפגיש את אלי דלל, מ"מ ראש עיריית נתניה והממונה על התשתיות, התחבורה התעשייה והמסחר, מיכל פינקלשטיין, מנהלת בנק הפועלים סניף נתניה, ועו"ד אורן שפייזר, מומחה למשפט מסחרי ותאגידי.

 

על ההנחיה ניצחה בחן רב הדס גרון, יועצת עסקית.

                                                                                                               

במסגרת הכנס אותו הפיקו "עדיף כנסים" ו"מידע כנסים", התקיימה תערוכה מקצועית, בה הציגו גופים ובתי עסק מסחריים מגוון שירותים, תכנים והטבות ייחודיות ובלעדיות לבאי הכנס.

 

תמונות מהכנס

קליפ הכנס

 

מצגות הכנס

יובל גור, מנהל שיווק אינטרנט ועסקים קטנים בבזק בינלאומי

שושי גל, מומחית לסמול טוק ונטוורקינג

כל הזכויות שמורות לעדיף כנסים מבית עדיף תקשורת בע"מ.
ליצירת קשר ניתן להשאיר פרטים, לפנות בטלפון: 03-9076007, או במייל info@adif-knasim.co.il